کودکان ثبت نام شده در پایه اول تحصیلی، امروز پس از چهار ماه انتظار، پشت نیمکت های کلاس اول نشستند. گزارش تفصیلی آغاز به کار خانه کودکیار جدید را در لینک زیر بخوانید.
گزارش خانه کودکیار پایه اول انجمن یاری کودکان در معرض خطر
کودکان امروز بسیار خوشحال بودند و این خوشحالی را مدیون تک تک شما همیارانی هستیم که حضورتان همواره مایه دلگرمی ما و کودکان است و به یادمان می­ آورد که تا شقایق هست، زندگی باید کرد…

  • به امید آن روز که هیچ کودکی به دلیل قومیت، نژاد، جنسیت و … از حقوق اولیه خود محروم نشود؛
  • به امید آن روز که هیچ کودکی به دلیل فقر اقتصادی و فرهنگی از کودکی خود محروم نشود و
  • به امید آن روز که هیچ کودکی مجبور به فروختن آینده خود، آینده ای که تنها سرمایه او است، نشود.

در پایان بر خود لازم می­ دانیم از خانم ­ها وامقی، اسلامی؛ فرمانی، نحوی­ زاده، گل­ ختمی؛ ورزنده؛ مجلسی؛ بیرقی؛ فولادوند؛ نفریه؛ مصطفوی؛ کریمی زند؛ رستمی؛ باغی؛ نیازی؛ آذری؛ ضیایی و آقایان قربانی، علیمرادیان، عبدالرضازاده، رضایی، سیف ­الله زاده، محوپور، نحوی­ زاده و دیگر دوستانی که ما را در این راه همیاری کردند، صمیمانه تشکر کنیم.

تداوم این راه همچنان نیازمند همیاری و همراهی شما در موارد زیر است:

  • تهیه 110 دوره کتاب پایه اول (دروس فارسی خوانداری، نوشتاری و ریاضی) [ترجیحاً نسخه اصلی. اگر هر یک از ما به مدارس یا کتابفروشی های محل خود برویم و بتوانیم 3 الی 4 دوره بگیریم، این مشکل حل خواهد شد. در نهایت اگر تا چهارشنبه 8 بهمن ماه کتابی به دست نیامد، فایل کتابها پرینت گرفته خواهد شد و می­توانید در تامین هزینه پرینت مشارکت کنید]
  • تامین هزینه معلم­ها (چهار معلم هر کدام 400 تومان ماهانه) (اگر هر یک از ما متقبل شویم که ماهانه مبلغ ثابتی را بابت حقوق معلم ها به حساب انجمن بریزیم. می­توان در ماه روی مبلغی درآمد ثابت برای انجمن حساب کرد و برنامه­ریزی بلند مدت کرد. به عنوان مثال اگر 40 نفر متعهد شوند که ماهیانه 50 هزار تومان به حساب انجمن واریز خواهند کرد. انجمن می­تواند حقوق معلمان و امور جای خود را تامین کند.