«شبی با داستان برای زلزله‌زدگان آذربایجان» روز پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ برگزار  شد.

در ادامهٔ سلسله‌ همایش‌های هنری و فرهنگی که در حمایت از زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی «شبی با داستان برای زلزله‌زدگان آذربایجان» با حضور جمعی از داستان نویسان سر‌شناس، روز پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در مرکز همایش‌های پارک ورشو برگزار  شد. در این همایش داستان‌نویسانی چون یونس تراکمه، امیرحسین چهلتن، فرزانه کرم‌پور، جواد مجابی، مهسا محب‌علی، هوشنگ مرادی کرمانی، جمال میر صادقی، و پیمان هوشمندزاده حضور دارند این همایش با همکاری بنیاد فرهنگی ایرج بسطامی، خانهٔ اندیشمندان علوم انسانی، و  انجمن یاری کودکان در معرض خطر برگزار  شد.

در این همایش خانم شَری نجفی، مدیرعامل انجمن یاری کودکان در معرض خطر، گزارشی از آخرین مسائل و نیازمندی‌های منطقه ارائه داد. در این مراسم فیلم «فروریخت» که تصاویر مستندی از مناطق زلزله‌زده در روزهای ابتدایی زلزله‌ است نیز پخش  شد.
همچنین به منظور جمع‌آوری کمک برای زلزله‌زدگان جهت شرکت در همایش بلیطی به فروش رسید و تمامی در آمد و عواید این مراسم به منظور کمک به مردم مناطق زلزله زدهٔ استان آذربایجان شرقی صرف  شد.

زمان برگزاری همایش: پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۰.
نشانی همایش: کریم‌خان، ‌ خیابان نجات‌الهی (ویلا)، نبش خیابان ورشو، ضلع جنوبی پارک ورشو، مرکز همایش‌های پارک ورشو، خانهٔ اندیشمندان علوم انسانی.

لینک خبر